Foto van de week | 14/03/’16

In deze blog toon ik jullie de ‘foto van de week’. Dit kan een nieuwe foto zijn, maar ook een foto die een tijdje geleden gemaakt is. Ik leg jullie wat meer uit over de foto zoals hoe deze tot stand gekomen is en leuke weetjes daarrond.
Als deze blogposts aanslagen, kun je deze misschien wel elke week/ maand verwachten.

Ik ga jullie deze week laten beginnen met een foto die al iets ouder is, maar die je wel al laat wegdromen naar een zomervakantie. 

DSC_0084

Algemene informatie

  • Waar?  Nieuwpoort
  • Wanneer?  2015
  • Objectief?  Tamron 24.0 – 70.O mm f/2.8

Ontwerp
Het idee van deze foto speelde al langer in mijn hoofd, maar het heeft wel even geduurd voor alles juist op zijn plaats viel. Ik vind dat het resultaat er wel mag zijn.

Leuk weetje
Deze foto behaalde van al mijn foto’s op flickr de meeste ‘views’.

4 thoughts on “Foto van de week | 14/03/’16

Geef een reactie

