Foto van de week | 21/03/’16

Deze week een foto die ik vorige week nog gemaakt heb.

20160313-DSC_5273

Algemene informatie

  • Waar? Mortsel
  • Wanneer? maart 2016
  • Objectief? Tamron 90 mm f/2.8

Ontwerp

Dit is eigenlijk een heel spontane foto. Ik was het die dag beu van tussen de boeken te zitten en ging wandelen. Tijdens deze wandeling zag ik plots een Felis casus (of ook wel huiskat, ik kom net uit mijn boeken hé 😉 ) op me afwandelen. Ik nam mijn fototoestel maar ik was al te laat. Ze stond al aan mijn voeten nieuwsgierig te kijken wat ik allemaal aan het uitspoken was.

Toen ze haar interesse in mij verloor ging ze op de grond liggen en draaide ze wat rondjes. Dit is ook het moment dat ik deze foto nam. Ze had net een rondje gedraaid, toen ze stopte bleef ze een poosje naar me kijken en  deed daarna rustig  verder.

2 thoughts on “Foto van de week | 21/03/’16

Geef een reactie

