Foto van de week | 04/04/’16

Deze week toon ik jullie een foto van een bijzonder natuurgebied aan de Belgische kust.

20160330-DSC_6298-Pano

Titel
De Ijzermonding

Algemene info

  • Waar? Nieuwpoort
  • Wanneer? Maart
  • Objectief? Tamron f/2.8 24-70 mm

Ontwerp
Voor een schoolopdracht moest ik een natuurgebied bestuderen. Omdat ik graag aan zee kom en ik er een deel van de paasvakantie was, koos ik de Ijzermonding als mijn studiegebied.
Ik maakte een geleide wandeling. Onze gids vertelde eerst wat algemene info over het gebied. Verder kregen we meer uitleg over de vogels.
Deze foto toont de slikken en de schorren van de Ijzemonding, gefotografeerd vanop de rechteroever van de Ijzer.

One thought on “Foto van de week | 04/04/’16

Geef een reactie

