Foto van de week | 18/04/’16

De titel van de foto van de week is: Daar gaat ze dan …
Benieuwd naar het verhaal van deze foto? Lees dan snel verder!

20160327-DSC_5605

Titel
Daar gaat ze dan …

Algemene info

  • Wanneer? paasvakantie 2016
  • Waar? Nieuwpoort
  • Objectief? Nikkor 55-300

Ontwerp
Het was een gezellige dag geweest aan zee. Ik had al een vermoeden dat er een mooie zonsondergang zou zijn. Dus wanneer het juiste tijdstip aanbrak, nam ik mijn fotomateriaal en trok met een bepaald fotoconcept in gedachten naar het strand.

Ik plaatste mijn materiaal en wachtte tot de zon op een mooi punt gekomen was. Ik had er ook voor gezord dat er een grijsfilter op mijn objectief stond zodat ik een lange sluitertijd kon instellen. Hierdoor kreeg ik het gewenste effect van ‘zacht’ water. Door deze instellingen krijg je ook een beetje een dromerige foto.

Laten we met deze foto aftellen naar de zomervakantie!

4 thoughts on “Foto van de week | 18/04/’16

Geef een reactie

