Foto van de week | 02/05/’16

Wil je graag meer weten over deze foto? Lees dan zeker verder.

Titel
Rust in de natuur

Algemene info

  • Wanneer? 2016
  • Waar? Ardennen
  • Objectief? Nikkor 50-300mm + ND

Ontwerp
Ik wou al heel lang een waterval op deze manier fotograferen. Toen we een weekje in de Ardennen op pad waren, kwamen we verschillende watervallen tegen. Ik zag mijn kans en nam mijn statief en het juiste objectief met grijsfilter. Daarna was het nog wat zoeken naar de compositie en de juiste sluitertijd. Uiteindelijk werd dit mijn beeld.

Wat ik wel soms als commentaar krijg op deze foto is dat de takjes storend werken. Persoonlijk vind ik dat deze takjes de foto natuurlijker maken. Maar de volgende foto zal ik zeker eens proberen wat minder storende elementen in beeld te brengen.

Meer foto’s van watervallen in de Ardennen zijn hier te vinden.

2 thoughts on “Foto van de week | 02/05/’16

  1. Prachtig in beeld gebracht en soms kan er er niet bij om takjes even te manipuleren of ze moest goed kunnen fotoshoppen.De grijsfilter geeft een mooi resultaat.en bij foto’s zijn er altijd verschillende meningen aanwezig .Wat de ene een pluspunt vindt,is weer storend voor de andere

    Like

Geef een reactie

