Rood, rood en … geel!

Ik kon het deze dagen echt niet laten om met dit mooie weer even mijn boeken opzij te schuiven en een wandeling te maken met men fototoestel. Ik kwam heel wat klaprozen tegen en kon er niet aan weerstaan ze te fotograferen. Tussen al dat rood van de klaprozen, vond ik ook een eenzame klaproos die tussen gele bloemen stond. Deze leverden een leuke achtergrond op. Hier volgen dan ook enkele foto’s (klik op de foto’s om ze te vergroten).

 

Je kan me ook vinden op:

LinkedIn
 Werkaandemuur Werkaandemuur

4 thoughts on “Rood, rood en … geel!

Geef een reactie

