Foto van de week | 20/06/’16

 

Benieuwd naar deze eenzame vlieg?

20160606-cathy-fotografie-vlieg groen natuur macro

Titel:
De eenzame vlieg

Algemene info:

  • waar? Mortsel
  • wanneer? enkele weken geleden
  • objectief? Tamron 90mm f/2.8

Ontwerp:
… ja naar waar eigenlijk?

Dit vliegje landde op een eenzame knop van een bloem. Niet voor lang, maar wel lang genoeg zodat ik hem kon fotograferen. Ik had deze compo dan ook niet voorbereid, maar op het moment zelf zag ik het plaatje meteen. 

Deze foto lijkt wel symbool te staan voor het komen en gaan. De bloem gaat binnenkort bloeien, de vlieg vertrekt naar andere oorden. Ieder heeft zo wel zijn vooruitzichten. Ik kijk alvast uit naar een vakantie met beter weer dan we nu hebben. 

Hopelijke hebben jullie ook fijne vooruitzichten voor de vakantie! 

Je kan me ook vinden op:

LinkedIn
 Werkaandemuur Werkaandemuur

4 thoughts on “Foto van de week | 20/06/’16

Geef een reactie

