Foto van de week | 27/06/’16

Benieuwd naar deze foto? Lees snel verder.

20160625-cathy-fotografie-beekse bergen-uil-roofvogelshow.jpg

Titel:
Geduldig wachten

Algemene informatie:

  • waar? Beekse Bergen
  • wanneer? 25/06/’16
  • objectief? Tamron 70-300 mm f/4-5.6
  • camera? Nikon D500

Ontwerp:
Deze foto is genomen tijdens een uitstap met de fotoclub in het safaripark Beekse Bergen (NL). Daar was ik nog nooit geweest. Ik ben heel blij dat ik meegegaan ben,
want het is een enorm mooi park. Je kan hier dieren in een natuurlijke omgeving fotograferen.

Deze uil heb ik gefotografeerd tijdens de roofvogelshow. Hij moest even wachten om naar het volgende punt te vliegen. Dit doet me denken aan mezelf. Ik zit nu namelijk ook te wachten op mijn examenresultaten ๐Ÿ˜‰

Meer foto’s van de Beekse Bergen volgen nog!

Je kan me ook vinden op:

LinkedIn
ย Werkaandemuurย Werkaandemuur

6 thoughts on “Foto van de week | 27/06/’16

Geef een reactie

