Foto van de week | 11/07/’16

Een zomerse foto van de week! Met een tweede foto onderaan het bericht.

img_5796

Titel:
Enjoying the late night sun

Algemene info:

  • waar: Nieuwpoort
  • wanneer: Gisteren
  • camera: Nikon D500
  • objectief: Tamron 90 mm

Ontwerp
Gisterenavond wou ik nog eens proberen een zonsondergang te fotograferen. Toen ik meer dan een half uur op voorhand op het strand was, zag de zonsondergang er nog niet veelbelovend uit. Er was een heel dik pak blauwe wolken en enkel onderaan wat rood. Ik liep ondertussen rustig naar mijn plek. Het wachten werd beloond want wat erna kwam was prachtig. Hoewel ik hem moeilijk in beeld vond te brengen, zijn er toch enkele beelden uit gekomen. Eentje hiervan is de kokmeeuw die wegvliegt. Persoonlijk vind ik het contrast van deze foto heel mooi, je ziet het silhouet tegen de lucht die oranje kleurt.

Een foto van de zonsondergang zelf vind je hieronder.

Je kan me ook vinden op:

LinkedIn
 Werkaandemuur “Instagram” Werkaandemuur

6 thoughts on “Foto van de week | 11/07/’16

Geef een reactie

