Foto van de week | 25/07/’16

Meer weten over deze speciale foto? Lees snel verder


Algemene info:

  • Waar: Nieuwpoort
  • Wanneer: enkele dagen geleden
  • Objectief: Tamron 70-300 mm
  • Camera: Nikon D500

Titel
Houd afstand!

Ontwerp
Ik was na mijn vakantiewerk in de namiddag nog wat op stap gegaan met mijn fototoestel. Ik had niet veel verwachtingen omdat het warm was en de zon hoog stond. Toen ik in de buurt van het punt kwam waar de vorige foto van de week genomen werd, zag ik opnieuw een scholekster. Ik was me er toen nog niet bewust van dat het wel eens dezelfde kon zijn. Ik wou me eerder concentreren op een andere vogelsoort die op diezelfde steiger zat.

Dus ik klom op de steiger en toen begon de scholekster weer van zijn oren te maken. Het lijkt me dus heel sterk dat het dezelfde scholekster is als de vorige keren. De andere vogelsoort liet ik dan ook ‘aan zijn lot over’ en concentreerde me weer op de scholekster. Hieruit volgde volgende foto. Wat ik eerst niet door had was dat er al een hele groep mensen me vanop de oever aan het bekijken was en zelfs hun gsm’s bovenhaalden.

Achteraf kreeg ik zelfs nog vragen over hoe de vogel noemde en of hij zeldzaam enzo was.

Hieronder nog enkele beelden.

 

Je kan me ook vinden op:

LinkedIn
 Werkaandemuur “Instagram” Werkaandemuur

4 thoughts on “Foto van de week | 25/07/’16

Geef een reactie

